1.10.07

Galm?



"Vind je ook niet dat het hier zo galmt?"
"Oh, je merkt het dus ook op? Ja het galmt hier verschrikkelijk."
"Irritant niet?"
"Ik dacht eerst... euh... wel, ik dacht eerst dat het alleen maar aan mij lag. Dat het iets in mijn hoofd was. Maar je hoort het dus ook?!"
"Ja hoor. Een heel zware, nazinderende galm."
"Precies, een nagalm in feite."
"Inderdaad. Het galmt eigenlijk meer nà, dan dat het galmt."
"Ja, alsof je een stemvork tegen je schedel laat trillen."
"Zoiets ja, maar dat galmt alleen in je eigen hoofd en vermits wij het allebei horen moet het toch wel om een echte galm gaan."
"Een galmende nagalm."
"Precies. Raar hè?"

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Barbie en Ken?
Hol nagalmend... na...

(verdorie, hier begint het nu ook al na te galmen... hoort U het, Blogbaas?)

't vliegend eiland zei

aan sodade:

Ik hoor zulks al lang niet meer, mijn leven is één galm.