11.10.07

In de nabije toekomst (nieuwe tv-formats)



Er werd gebeld. Voor de deur stond een jong wicht met een televisieploeg. Zij duwde mij een roze microfoon onder de neus.

“Hallo, dit is de Kleinst Geschapen Show, je vrouw heeft je ingeschreven en je kan € 25000 winnen als je van onze drie kandidaten vanavond het kleinst geschapen bent!”

Normaal doe ik niet aan dit soort volksvermaak mee, maar ik kom niet alle dagen op tv en € 25000 komt van pas als men bouwt. Dus liet ik mij door twee meisjes in badpak measuren, zoals het werd genoemd.

Wel, om kort te zijn, ik ben dus niet het kleinst geschapen en heb geen € 25000 gewonnen.

Mijn vrouw is er het hart van in, al mochten wij wel het meetlint houden.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

You made my day!!!

Blogbaas goes public... en hoe!!!
jeetje, waar haalt u het...
wat heerlijke humor. Echt waar. En die roze microfoon! Hilarisch!!!
Dikke merci.

(verdomd fraai voor een cynische en vermoeide mens als u, maar cynisme en humor liggen soms/vaak zo vreselijk dicht bij elkaar...)

Elly S zei

Deze vind ik schitterend!

't vliegend eiland zei

aan sodade en elly s:

Mijn enige criterium is of ik er vijf minuten nadat ik het geschreven heb nog zelf mee kan lachen!

Anoniem zei

:o))) inderdaad eentje om in te kaderen

't vliegend eiland zei

aan dartel:

Inkaderen zou ik niet doen. Lees het volgend jaar nog eens, op die manier blijft het fris. En wie weet doe ik nog eens mee aan een andere reality show.