4.12.05

Mijn leven door de ViewMaster


Vanmorgen uitgeslapen. Voor het eerst in weken. Ik voel me ook sinds lang beter. Waarschijnlijk beginnen de medicijnen hun werk te doen.
Ik ben blij dat ik gisteren ook een en ander heb geklust thuis. Drie lampen vervangen, bloempotten leeggemaakt en gereinigd. Boodschappen gedaan.

Ik las in Test-Aankoop dat Carrefour een niet zo ethisch beleid voert dan de zelf opgelegde "ethische code" laat vermoeden. Volgende week zal ik hierover navraag doen.

Ook even de tijd genomen om de blog van Peter B. te lezen. Ja, hij doet dat leuk. De opzet is wel anders. Hij heeft een duidelijk strakke lijn voor ogen, waar hij niet van afwijkt: een persoonlijk dagboek.

Bij mij ligt dat eigenlijk anders. Naast min of meer dagelijkse notities wil ik graag kortverhalen maken. Die Kortverhalen ontstaan op de meest onverwachte momenten, naar aanleiding van gebeurtenissen in het dagelijks leven, of persartikels, maar leiden een totaal eigen bestaan en logica, waarin ik totaal geen rekening hou met wat waar is of niet. Op een of andere manier tracht ik per verhaaltje een internetlink te vinden die dan weer een ander licht werpt op het verhaal. De links geven soms meer prijs over wat ik over een bepaalde zaak denk, dan het verhaaltje dat de kapstok ervoor is.

Ik ben wel benieuwd welke richting het zal uitgaan met de verhaaltjes en wat ik er binnen pakweg een jaar bijeen zal hebben geschreven.

Geen opmerkingen: