24.9.07

Het gebeurt in het echt



Wij ontmoetten elkaar op een afgelegen plek in het bos.
Nu ja, ontmoeten is misschien nogal vaag, voor wat er zich echt afspeelde.

(In feite waren zij er ook eerder dan ik.)

Zij waren in gesprek.
Hij zei iets en zij lachte.
Hij zei nog iets en zij lachte nog harder.
Wat lachte zij helder.
Ook hij lachte.
Wat lachte hij blij en gelukkig.
De zon weerkaatste op haar brilmontuur.

Wie van hen beiden het initiatief nam doet er niet toe.
Al snel kwam van het een het ander.
Dat kon ik heel goed zien van waar ik mij verstopt had.
Natuurlijk wijd ik daarover niet al te veel uit.
Het blijft tussen hen en mij.

(U had maar mee moeten komen toen u de kans kreeg!)

Maar dat die dingen dus in het echt gebeuren, dat weet ik nu wel zeker.

Dat praat u mij niet meer uit mijn hoofd.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Amai, zo'n ingewikkeld standje en dan nog helder kunnen lachen... Knap hoor.
Ik zie dat ze haar brilletje verloren is. Misschien in de olijfboom gehangen...

BTW: op ong. 800 km wandelen het voorbije half jaar, heb ik het (ook) in 't echt gezien. Meerdere keren.

(gij wist dus niet dat ik van denanderekant stond mee te kijken!!!)

't vliegend eiland zei

aan sodade:
Om eerlijk te blijven: ik heb zoiets nog niet gedaan hoor. Ik bedoel, in de struiken "wat in het echt gebeurt" gadeslaan.

Het uitgangspunt van dit verhaaltje was het te hebben over een ontmoeting waarvan de andee partij niet op de hoogte is. Zo kwam van het een het ander.

Het prentje heb ik er later maar bij gezocht. Terwijl ik normaal altijd eerst het prentje heb.

Eigenlijk was in dit geval helemaal geen prentje nodig. Maar het is zo dwaas dat ik het toch maar gebruikt heb.

Anoniem zei

ik kan u vertellen, ik vond het behoorlijk genant, de keren dat ik er bij uitkwam.
Gek toch, dat ík me geneerde...ipv...

U blijft gewoon goede gekke dingen uitvinden. En soms zo goed gek, dat er voldoende twijfelruimte is. Daarom heb ik in de eerste comment 'ook' tss haakjes gezet...

Doorgaan, Blogbaas, vooral blijven doorgaan.

Het volgende stukje mag er ook weer zijn. Absoluut. Ik ben een blij mens. Een vriendelijk mens. Ik was hier om 0.56.

Mogelijk draagt dit bij tot de tevredenheid op de werkvloer.Ik kwam dan wel niet via het gewone loket, maar ja... ge kunt ook niet alles willen, hé!

't vliegend eiland zei

aan sodade:

Is dit hier dan ook geen soort van loket?