27.9.07

Barbie©



Ik keek van op afstand naar het roze huis en vroeg mij af hoe het kon aflopen.

Zou zij mij neerschieten als ik te vrijpostig werd?
Of de politie bellen?
Zou zij mijn verhaal geloven?
Hoe zou zij over mij denken als de waarheid uitkwam?

Plots stond zij in het deurgat en riep met precies die stem die ik altijd al heb gedroomd die zij zou hebben:

"Ben jij de nieuwe butler?"

"Ja."

"Kom dan binnen. Het is veel te warm buiten. Straks begin je nog te zweten."

Dat viel mee. Ik was dus binnen voor ik het wist.

Barbie© bekeek mij van kop tot teen.

"Je hoeft niet verlegen te zijn hoor. Ik weet wel wat je denkt. Jullie denken allemaal altijd hetzelfde. Wees eerlijk. Wat verwacht je?"

"Seks," zei ik naar waarheid.

Wat moet een seksverslaafde anders zeggen?

"Dat gaat niet," antwoordde Barbie©, "ik heb alles, weze het allemaal roze, en ik ben beeldschoon, maar voor seks ben ik niet ontworpen."

Zij lachte vreugdeloos.

Dat had ik niet verwacht. Zou het helpen als ik alsnog toegaf dat het eigenlijk een grap was?

Dat ik helemaal niet seksverslaafd ben?

Het maakte niet uit.

Zij bleef hol doorlachen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lopen butler! Ken (c met cirkeltje)komt eraan!

't vliegend eiland zei

aan maizenaman

Lopen? Waarom zou ik? Ook Ken© zit vastgekluisterd aan de beperkingen die zijn makers aan hem voorbehielden.