20.5.06

Jan en Ingrid


- Ik denk dat we maar beter ophouden met al dat racisme.
- Hoezo Ingrid? Moeten wij ophouden met racisme? Wij zijn toch niet racistisch!
- Hoe kan je dat nou zeggen Jan! Ken jij dan Marokanen? Heb jij negervrienden? Heb jij al eens iets goeds gedaan voor illegalen? Behalve dan kankeren?
- Hoe haal je het in je hoofd Ingrid? Dat wil toch helemaal niet zeggen dat ik racist zou zijn. Ik ben gewoon kansarm inzake het leggen van contacten in die richting. Ik heb een full time job en dat weet jij héél goed! Maar goed, als dat jou een plezier doet: ik beloof plechtig dat ik er aan zal werken.
- Ja, we kunnen eventueel een Marokaanse schoonmaakster nemen en als zij eerlijk blijkt te zijn, dan kunnen wij samen met haar muntthee drinken. dan leren wij iets van haar cultuur.
- Schitterend idee Ingrid, maar laten wij nu wat bruinen. Ik zal je rug oliën.

1 opmerking:

Anoniem zei

De nagel op de kop. Veel Vlamingen zijn hypocriet. Tof hoe jij dat soort in de zijk zet.

Ga zo door.