7.3.06

Jan en Ingrid onofficieel!


- Jan, zie je mij nog graag?
- Natuurlijk Ingrid
- Omdat je het nooit toont.
- Hoezo ik toon het nooit?
- Ja, je legt nooit eens je arm om me heen als er mensen bij zijn.
- Waarom moeten er altijd mensen bij zijn?
- Dan zien zij dat jij me écht graag ziet!
- Zij hebben daar toch geen zaken mee
- Ja, maar ik vind dat voor mezelf heel belangrijk.
- Oké, ik zal er aan denken.
- Laat maar, dat is toch niet spontaan.


- Niet spontaan?
- Neen, omdat ik het altijd moet vragen.
- Maar Ingrid toch!
- Zwijg maar Jan, je bent een lieve man, maar niet volmaakt.
- Dat vreesde ik al Ingrid, maar ik zal mijn best doen.
- Dank je, maar ik heb liever dat je geen dingen beloofd die je toch niet nakomt.
- Sorry Ingrid, dan beloof ik je niks.
- Zie je wel, je ziet mij niet graag.

Geen opmerkingen: