31.3.06

An en Jan


- O Jan, wat hoor ik daar. Je hoest als een amechtige zeehond!
- Ja An, ik heb het flink te pakken, maar wat wil je, in mijn functie kan ik niet zomaar ziek worden. Dat zou rampzalig zijn want ik ben moeilijk te vervangen! Er zijn zovéél zaken die ik nooit uit het oog mag verliezen! De kleinste vergetelheid kan ons fataal zijn. Mijn opdrachten vergen tact en diplomatie.
- Overdrijf je nu niet een beetje?
- Ik dacht van niet An, zou jij mij kunnen vervangen?
- Als ik dan ook jou loon zou krijgen? Zeker, zo moeilijk lijkt het mij allemaal niet te zijn.
- Overschat jezelf niet An!
- Neen hoor, a propos je vrouw verjaart vandaag. Je hebt toch wel een kleine attentie voor haar?
- Shit! Glad vergeten, haal jij even een bos bloemen om de hoek?
- Goed dan, voor één keer, want zulk een vergetelheid kan inderdaad fataal zijn.
- ???

Geen opmerkingen: