3.9.13

Licht gepiep

Omdat ik al een hele tijd rare en onverklaarbare geluiden maakte, besloot ik in revisie te gaan. Men verwees mij naar een huis van vertrouwen met revisoren die het oude ambacht nog van hun vaders (stielmannen) hadden geleerd. Zij beschikten over degelijk en beproefd materiaal waarmee zij bekwaam om wisten te gaan.
Als ik goed luisterde kon ik horen hoe luid knerpende en pijnlijk snerpende patiënten in belendende vertrekken steeds stiller werden, waarbij ik mij de heilzame werking van oliën en vetten voor ogen haalde, aangebracht door bekwame vingers!
Na enkele dagen werd ik als totaal nieuw ontslagen en ging ik terug naar mijn familie en werkkring. Hier functioneer ik eigenlijk zo goed als volkomen normaal. Behalve nog een licht gepiep vanachter onderaan, maar dan moet je al héél goed luisteren.


_____

Geen opmerkingen: