3.5.07

Start to run (een sequel)

Vlijtige lezers weten inmiddels al wel dat Pebo en ik ons, na aanschaf van een iPod, op het Start to run programma (van Evy Gruyaert) hebben geworpen en zij zullen ook al wel doorhebben dat wij kranig volhouden. Ook sessie 6 hebben wij nu al zonder kleerscheuren achter de rug.

Dank zij mijn sportieve inzet begin ik nu ook in mijn sociaal leven aan aanzien te winnen. Dat komt zo: eergisteren heeft een verre kennis van mijn vrouw ons toevallig zien lopen (waarschijnlijk bij begin van sessie 5 want het maakte indruk op haar) en gisteren ontmoette die kennis alweer toevallig mijn vrouw en bracht zij haar argeloos op de hoogte van wat zij had gezien!

U kent dat waarschijnlijk wel, het soort verhalen van hij houdt het goed vol op zijn leeftijd of je zou niet zeggen dat hij een pacemaker heeft!


Ik ben niet de man die zich aan eender welke roddels stoort. Voor mij tellen de feiten: mijn vrouw heeft het nu vanuit een totaal onverdachte hoek: ja, blogbaas werkt echt aan zijn conditie!

Misschien komt het u nu binnenkort ook nog wel ter ore uit een of andere minder verdachte bron.


Ik hoop het.

Geen opmerkingen: