19.5.07

Start to run (de andere kant van de medaille)

De aandachtige lezer zal wel gemerkt hebben, en uit beleefdheid niks gezegd, dat ik het de laatste tijd niet meer heb over mijn Start to run activiteiten. Even dacht ik het voor u te verzwijgen, maar mijn aangeboren eerlijkheid haalt het toch van mijn ijdelheid. Op doktersadvies dien ik een hele week te rusten. Feit is dat ik al twee weken met een lichte pijn in de linkerenkel zit. Een pijn die niet erger wordt, maar wel "zeurt". Op aanraden van sportieve vrienden en familieleden met ervaring met sportkwetsuren (peesontstekingen, gebroken ribben, bevroren ledematen, enz.) ben ik dan toch maar naar mijn arts gereden. Dit was al bij al toch ook dè kans om hem te bewijzen dat ik iets aan mijn gezondheid doe.

De diagnose was snel gesteld: impactie!

U zal dus een weekje moeten wachten op verder verslag van mijn esbattementen op de atletiekpiste. Ondertussen koop ik adequaat schoeisel!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

sporten : een evenwicht
nastreven tussen lichaam en geest
heerlijk
grts
vhi
blauw.skynetblogs.be

't vliegend eiland zei

Maar het vergt heel wat schuiven en plannen in mijn agenda!

Bedankt!