31.8.13

Hoe ik er tegen kan

Ik geef het toe hoor: ik ben op aarde met een opdracht. En die luidt: vrouwen doorgronden!
Vrouwen doorgronden en de opgedane kennis delen met al wie daar zijn voordeel mee kan doen.
Of ik daar werkelijk in slaag is natuurlijk nog maar de vraag. Maar aangezien ik geen andere opdrachten kreeg doorgrond ik maar. Bij hoog en bij laag. Bij oud en bij jong.
Ik heb natuurlijk niet altijd resultaat en een enkele keer richt mijn doorgrondingswerk ook schade aan. Zo vrijblijvend als het klinkt is het niet, dat doorgronden.
De ene is ook al doorgrondbaarder dan de andere. Soms valt er ook helemaal niets te doorgronden en dat kost even goed tijd en vaak zelfs méér geld. Soms zet ik het ook op een lopen.
Maar heel af en toe krijg ik echter ook eens een zoentje en op die manier kan ik er wel tegen.


_____

Geen opmerkingen: