27.8.13

Het teken aan de wand



Ik heb zelf ook al verschillende malen gepaard zonder dat dit mij overigens bezwaard heeft. Dat legt in feite uit waarom ik het verschillende malen heb gedaan, begrijp ik ineens.
Datzelfde geldt uiteraard ook voor de meeste anderen die er ervaring mee hebben meen ik te weten, al spreken zij daar doorgaans erg besmuikt over. Of je moet het halen uit de grove bewoordingen die zij er voor hebben in meer uitgelaten momenten. Daar zal je mij zelden op betrappen, op grove woorden bedoel ik. Ik zeg het gewoon heel normaal dat ik het al verschillende malen heb gedaan en dat het mij zelden bezwaard heeft!
Dat is een kwestie van aanpak. Zo denk ik tijdens het paren zelden aan andere dingen en verlies ik mij geheel in mezelf. U moet mij dan niet vragen wat er zich in de buurt heeft afgespeeld, ik geloof niet dat ik dat dan accuraat kan schetsen.
Af en toe heb ik natuurlijk wèl aan andere dingen gedacht. Dat gebeurde dan ook als vanzelf en het was altijd een teken aan de wand.


_____

Geen opmerkingen: