13.12.11

Voorbereiding



Meestal ben ik al verliefd voor ik het eigenlijk besef.
Dan loop ik fluitend door het huis en geniet van alles wat ik zie en doe en bedenk.
Ik maak plannen en overloop alle mogelijkheden die deze nieuwe liefde voor mij ontsluiten zal.
Daar ben ik nogal laag bij de gronds in.
Let wel: dit is allemaal vòòr ik eigenlijk besef dat ik verliefd ben.
Mensen die in deze faze met mij te maken hebben herkennen mij niet en knipogen waarschijnlijk achter mijn rug naar elkaar want zo kennen zij mij niet.
Na verloop van tijd ga ik natuurlijk wel beseffen wat er met mij aan de hand is.
Dan word ik stiller, ga ik weer twijfelen en inzien dat het toch weer niks voor mij zal zijn.
Zo goed en zo kwaad mogelijk bereid ik mij dan mentaal voor op de mislukking. Gelukkig heb ik daar ervaring mee.

7 opmerkingen:

Alexander zei

U hebt een dt-foutje gemaakt: u schrijft wordt waar het word moet zijn. Los daarvan lees ik uw blog heel graag.

't vliegend eiland zei

voor Alexander:
Heel hartelijk bedankt!

Anoniem zei

Een man die verliefd is pakken op een dt-fout… Genadeloos. Maar: eerlijk is eerlijk.

't vliegend eiland zei

voor typerider:
:-)

't vliegend eiland zei

voor typerider:
Neem het maar niet te letterlijk. Het meest echte was die -dt fout

willem m. ouwerkerk zei

een dt-foutje? een belg onwaardig haha, alwéér dat vermaledijde groot dictee gewonnen door een belg, nou ja, gedeelde plaats dan... maar ik scherts hoor, want zoals ik al elders noteerde: het is naast, achter, tussen en onder de letters dat de schoonheid te vinden is. wat uw pregnant geschreven stukjes met hun grote zeggingskracht telkens weer bewijzen, heer blogbaas! die d's, t's of dt's, die gaan hun gang maar..

Leen Massy zei

los van je je haar in de wind, je bril - scheef - op je neus, je ring in het foute oor, lees ik uw blog heel graag