9.6.08

Afgepakt!



Zei de ene schoonheid tegen de andere (zonder de oeverloosheid van het aangegane debat in te schatten):

"Hij is van mij!"

De andere schoonheid keek haar verbaasd aan, maar repliceerde ad rem:

"Neen, hij is van mij en daarmee uit!"

"Maar jij hebt hem van mij afgepakt!"
"Afpakken, afpakken! Hij heeft voor mij gekozen."
"Ja, maar eerst koos hij voor mij!"
"Pffft... en dan?"

Zo ging het gesprek een hele tijd door. Met verwijten en kreten van spijt. Waarom kwamen zij niet tot een overeenkomst?

"Ach wat, we delen hem!"
"Hé ja, dat ik dat zelf niet heb bedacht!"

Een eenvoudige optie die hem zeker had gelegen.

6 opmerkingen:

zapnimf zei

Wie kreeg de onderkant?

't vliegend eiland zei

voor zapnimf:
Het is misschien niet zo duidelijk, maar niemand kreeg iets!

Anoniem zei

Dat delen deel ziet elke vent wel zitten. Jammer genoeg denken vele vrouwen daar niet aan :)

Hoewel monogamie ook wel iets heeft natuurlijk.

't vliegend eiland zei

voor manictastic:
Monogamie! Ja, iets heeft het wel.

zapnimf zei

Iets minder?

't vliegend eiland zei

voor zapnimf:
Neen, niet iets minder, wel een bepaald "je ne sais quoi"!