10.5.13

Voor de hand liggende technologieën

Wij kunnen nu steeds dieper in de grond kijken.
Meter voor meter strekt ons zicht steeds dieper.
We noteren elke centimeter winst.
Als medewaarnemer moet ik zeggen dat ik daar zeer trots op ben. De laatste millimeters die wij wonnen zijn trouwens aan mij te danken. Als projectleider ben ik ook de mens die al het allerdiepste in de grond heeft gekeken. Dat vergt natuurlijk geduld en kennis. Al van in mijn jeugd kijk ik in de grond.
Om nòg dieper te kijken is het wachten op nieuwe technologieën. Die zitten er zeker aan te komen. De mensheid heeft al heel wat technologie bedacht. Van sommige vraag je je zelfs af waarom in hemelsnaam, en waarom niet iets meer voor de hand liggend. Dan keken we nu misschien al wel vijftien centimeter dieper in de grond!


_____

Geen opmerkingen: