15.5.08

Het geluk is nabij



Lang geleden is zij over de muur gekropen en is zij meegegaan met bronstige mannen. Ik ben dat nooit vergeten. Het feit dat die roekeloosheid haar al vlug zuur is opgebroken meld ik zonder rancune. Ieder mens betaalt zijn eigen tol, nietwaar? Zij heeft zich later toch maar aan onze normen en waarden onderworpen en alles is daardoor nog goed gekomen. Jazeker, bij ons is iedereen die over wat gezond verstand beschikt en niet àlles wil vanzelf gelukkig!

Zo gaat dat bij ons. Daar waken wij over.

(voor Pebo)

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Uit respect voor Pebo: geen commentaar (hoewel er een boom op te zetten is over normen en het zogenaamde gelukkig zijn).

Anoniem zei

voor sodade:
Het geval Pebo is heel ingewikkeld, maar met uw commentaar tussen haakjes slaat u de nagel op de kop. Dat is ook precies de zin die ik aan dit stukje wilde geven en tevens het "predicament" waarin Pebo zich bevindt.

zapnimf zei

O. En ik die dacht dat het gezond verstand al jaren uitverkocht was.

tom zei

blogbaas,

ziet er weer goed uit. probeer dagelijks even te kijken op 't vliegend eiland. goed werk.

tom
www.waanvddag.blogspot.com

't vliegend eiland zei

voor tom:
Dank u wel Tom.

't vliegend eiland zei

voor zapnimf:
Het gezond verstand is inderdaad uitverkocht, ik denk dat ik de voorlaatste was die nog een brokje in handen kreeg, maar u weet hoe dat gaat, de eerste dagen speelt men daarmee, daarna raakt het verloren. Ik denk dat het ergens op zolder ligt, of misschien heeft mijn broer het meegenomen toen hij trouwde.

Cursief Huigje zei

ik blijf het een schitterende blog vinden! Doe zo voort

Anoniem zei

:)
't is allemaal niet gemakkelijk !

't vliegend eiland zei

voor Pebo:
Dank je Pebo, zo zien mijn trouwe lezers dat je wel degelijk bestaat!

't vliegend eiland zei

voor cursiefje huigje:
Dank u wel voor het compliment.