17.3.08

Oefening en techniek



Nadat zij er zeker van waren dat ik vruchtbaar was werd ik in hun kringen opgenomen.
Dat waren mooie tijden. Tot zij veeleisend werden.
Toen moest ik toegeven dat ik de vereiste technieken niet onder de knie had.
"Hoezo? De technieken niet onder de knie? Hoe kan dat? En je bent zo vruchtbaar!"
"Tja... ik ben ook maar een mens."
"De techniek niet beheersen, dat bestaat toch niet?"
"Ja, maar in mijn geval is het blijkbaar zo."

Na enig overleg stuurden ze mij naar huis, om te oefenen.
Niettegenstaande ik enorm veel oefende ben ik nooit meer opgeroepen.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Is het niet eerder boven de knie?

Anoniem zei

Maar u werd een fantastische solist...!

't vliegend eiland zei

voor didi de paris:
Zit het boven de knie? U bent een Meester vermoed ik...

't vliegend eiland zei

voor sodade:
Solist? Is dat niet wat àl te beperkt in de gegeven context?

Anoniem zei

Ha, u had dus oefenmateriaal ter beschikking. Dat had ik over het hoofd gezien. Tja...

't vliegend eiland zei

voor sodade:
Oefenmateriaal? Nou ja... ik heb BOEKEN!

Anoniem zei

Ha ja, ik herinner me uw 'Didactische aanpak' nog goed!
(dec 2007 - en ach...)

't vliegend eiland zei

voor sodade:
Hahaha! Dat tekstje was ik al vergeten!!!

Anoniem zei

Woh, dat is hier te moeilijk om te volgen voor mij..

't vliegend eiland zei

voor georgina:
U hebt, vrees ik, gelijk. Het wordt hier hermetisch. Met "De didactische aanpak" wordt verwezen naar een ouder tekstje van mij.
Laat u echter niet afschrikken, u bent zeker welkom!

Anoniem zei

@blogbaas: dank voor de sympatieke tegemoetkoming.