2.12.07

De didactische aanpak


Anatomie van de mannelijke geslachtsorganen
1=urineblaas,
2=schaambeen, 3=penis, 4=zwellichaam, 5=eikel, 6=voorhuid, 7=urinebuis, 8=dikke darm, 9=endeldarm, 10=zaadblaas, 11=zaadleider, 12=prostaat, 13=Cowperse klier, 14=anus, 15=zaadleider, 16=bijbal, 17=teelbal, 18=scrotum


Nadat ik haar heel omslachtig, met behulp van enig realistisch didactisch materiaal gekregen van mijn oude schoolmeester, de werking van mijn penis had uitgelegd, was ik ervan overtuigd dat zij mij begrepen had.

"Volgende keer is het jouw beurt," zei ik met een knipoog.

Welnu, ik heb haar nooit meer weergezien.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Sommige zaken - tenminste dat is mijn mening - kan men beter wat minder didactisch aanpakken, Blogbaas.

Ten andere, geef nu toe, U hadt toch vast béter didactisch materiaal bij de hand
(glimlach!)

(het reageren lukt nog steeds niet als weleer, maar ik zie dat dat ook op andere blogger blogs het geval is)

Anoniem zei

En beide woorden 'didactisch' dient men dus iets anders te lezen (als het ware met een lichte perspectiefverschuiving... als dat zo mag suggereren...)

Anoniem zei

ik- dus (vergeten in laatste re.

't vliegend eiland zei

voor sodade:
Of ik béter didactisch materiaal heb? Dat weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel een en ander in voorraad, maar niets gaat boven een goede schematische theoretische inleiding die practische oefeningen vooraf gaat.

Anderzijds, wat baten kaars en bril...

Wat het reageren betreft: zou het kunnen liggen aan de Google account?