12.8.08

Misschientje doet het voor de jongens



"Misschientje, de jongens vragen of je hen nog eens bang wil maken?"
"De jongens vragen of ik hen nog nog eens bang wil maken?" antwoordde Misschientje, "maar hoe dan?", terwijl zij toch drommels goed wist welke vraag er nu zou volgen:
"Door hen nog eens je verschrikkelijke lichaamsdeel te tonen natuurlijk!"
"Mijn verschrikkelijke lichaamsdeel?!"
"Ja Misschientje, toon het alsjeblieft nog eens."
"Mijn verschrikkelijke lichaamsdeel nog maar eens tonen? Raken jullie dat dan nooit beu?"
"Neen Misschientje, hoe zouden we, het is zo onwijs!"
"Pffft," deed Misschientje alsof zij er diep van moest zuchten, "goed dan, neem jij alvast mijn verschrikkelijkelichaamsdelentas terwijl ik mijn jas en sjaal aantrek. Ik zal ze leren! Met mijn verschrikkelijke lichaamsdeel wordt niet gelachen."
"Neen Misschientje, dat is wel het laatste."

5 opmerkingen:

Anoniem zei

nederigheid loont... ;)

zapnimf zei

Later komt de afgrijselijke karaktertrek aan de beurt?

't vliegend eiland zei

voor zapnimf:
Neen, eigenlijk zou al duidelijk moeten zijn dat Misschientje geen afgrijselijke karaktertrekken heeft.

't vliegend eiland zei

voor gewebkijk:
Precies! Voor wie met weinig tevreden is toch.

Anoniem zei

Vermakelijk.

Doet mij sterk denken aan mijn oom Kasper.

Die had ook zo'n rare navel.


Oscar, van Nozzel