28.2.08

Will Tura (2)



"En? Wie was het?"
"Will Tura."
"Will Tura?"
"Ja, hij vroeg of ik eenzaam zou zijn zonder jou."
"En wat zei je?"
"Dat ik natuurlijk eenzaam zou zijn zonder jou."
"Hoe reageerde hij?"
"Nogal bedrukt. Hij mompelde nog iets over stapelgek op jou, hoop doet leven, iedereen heeft iemand nodig, nieuwe wegen en 17 dagen op zee."
"Stapelgek op mij?"
"Dat meen ik toch te hebben begrepen."
"Moa vent toh!"
"Dat dacht ik ook ja."
"Iemand als Will Tura kan toch om het even wie krijgen als hij wil?"
"Ook dat zei ik hem, maar wat je diep treft vergeet je niet, antwoordde hij."
"Hij heeft het blijkbaar erg te pakken."
"Lach ermee, heb ik hem nageroepen, want je zien huilen kan ik niet."
"Hij komt terug, let op mijn woorden."

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Sorry dat ik het zo stel, Blogbaas, maar hier heb ik toch enige titels van de grotmeester Will zelve in herkend.

Anoniem zei

IK bedoelde grootmeester

't vliegend eiland zei

voor didi tura:
Je hebt me betrapt! Maar het blijft toch Tussen jou en mij?