14.4.07

Polyamorie

Het heeft een naam! De aandoening waaraan ik lijdt. Het stond vandaag in DSM.

Polyamorie!

Het mag voortaan. Houden van meerdere vrouwen tegelijk. Alhoewel het niet makkelijk is uiteraard. Als het voorkomt bij een getrouwd koppel vergt het een uiterst sterke relatie. Zeker als er seks komt bij kijken. En waar komt dat niet bij kijken tegenwoordig?

Ik die angstvallig al mijn gevoelens opkrop blijk dus niet zo abnormaal te zijn. Pas op, dat wil niet zeggen dat ik al aan overspel denk. Al blijkt dat binnen het concept van de polyamorie eigenlijk niet te bestaan. Maar het opent perspectieven waarover ik tot vanochtend slechts kon dromen. Wij polyamoureuzen boffen toch maar weer.

Misschien dat ik vanavond de DSM op een quasi toevallige manier eens onder de neus van mijn vrouw duw. Kwestie van haar niet te bruskeren.

Geen opmerkingen: