16.6.07

Over bloepers en muilperen

Bloeper bloeper bloeper bloeper bloeper
bloeper bloeper Bloeper Bloeper Bloeper Bloeper
Bloeper Bloeper Bloeper Bloeper
Bloeper bloeper Bloeper Bloeper Bloeper
Bloeper Bloeper Bloeper Bloeper Bloeper bloeper Bloeper
Bloeper Bloeper Bloeper Bloeper Bloeper Bloeper Bloeper
Bloeper Bloeper Bloeper bloeper

Een echte bloeperdag was het vandaag, vooral zwarte.

O ja, indien u een muilpeer wil, dan kan u zich aanbieden volgende week woensdag op het Muntplein in Brussel, voor de deur van De Standaard Boekhandel (om 12u30). Ik zal ze u persoonlijk toedienen. Maakt u zich dan a.u.b. bekend met een bordje om de hals:

"Ik ben hier voor de muilpeer!"

Ik zal er zijn!

Opgelet: onnodig te komen indien niet ernstig en minderjarigen zal ik negeren.

1 opmerking:

Anoniem zei

Jammer
Ik kan niet komen.
Ik zou er graag een gehad hebben om ze dan verder te kunnen geven. Liefst met nog wat extra punch. Raketkracht of zo.
Stuurt u er een op? Hoeveel kosten ze? Kan het ook per dozijn?
Ach ja, niet voor minderjarigen en indien niet ernstig. Welk van de twee ben ik (niet)?