20.6.07

Dansles

Ik betreur ten zeerste de achterstelling van het nijlpaard als sociaal en mensvriendelijk dier. Daarom dat ik enige emanciperende activiteiten organiseer voor deze zwakkere diersoort.

Vanaf volgende week zal u in alle bussen en trams van de hoofdstad volgende wervende affiche zien hangen (scheur ze a.u.b. niet af):



Ben je een jong nijlpaard? Schrijf je dan in voor één van de introweekends voor salondansen in bungalows of gelijkvloerse ruimten : 22-24 juni, 19-21 oktober en 16-17 december. Elk jong nijlpaard dat zich sociaal wil integreren kan één keer gratis genieten van een dansweekend onder gelijkgestemden. Zo leer je andere jonge nijlpaarden kennen op een losse en gezellige manier. Ook als je je niet inschrijft kan u het boek “Dansen met mensen” bestellen op het bekende adres.

Dat ik mijn taak niet licht neem wordt zeer geapprecieerd in nijlpaardmiddens en inmiddels hebben ook enkele witte neushoorns mij aangesproken.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook toegankelijk voor een meestal weemoedige olifant?
Danst graag maar heeft weinig kans daartoe...
En gezien andere pachydermen al op uw lijstje staan...

Anoniem zei

Foto is onduidelijk. Is het Geert Lambert?

't vliegend eiland zei

Wij geven de identiteit van de deelnemers uiteraard niet zomaar prijs. Maar deze heer heeft in elk geval de juiste spirit.