1.6.07

De vijf geheimen van blogbaas (stokje)

Voila, ik ben eruit! Dit is mijn antwoord op het stokje waarop Maai mijn aandacht trok. Vijf dingen die niemand van mij weet! Erg dapper zijn mijn antwoorden niet, maar kom, het is een begin. Misschien peutert u wel méér los door intelligente vragen te stellen!

- Vanuit mijn kantoor heb ik zicht op de koepel van het justitiepaleis in Brussel!

- Het wilde beest in mij is getemd, maar het is er nog en soms laat ik het nog eens een kunstje opvoeren.

- Ik ben nogal op mijn anonimiteit als blogger gesteld, maar toch heb ik in de loop van 2007 een foto geplaatst van een persoon die als twee druppels water op mij lijkt. Ik ben echter zeer formeel: ik ben het niet.



- De meeste van mijn tekstjes schrijf ik vooraf met de hand in een notaboekje van het merk Aurora, met zo'n grijs kaft van vilt of stof, liefst met vulpen! Je vindt ze niet overal meer en binnenkort zal ik dus een voorraadje moeten aanleggen.

- Eigenlijk ben ik een verlegen mens. Bang om anderen tegen de haren in te strijken. Dat resulteert echter vaak in het omgekeerde: doordat ik te omfloerst ben in het zeggen waar het op staat ontstaan er misverstanden of verzeil ik in situaties die ik nooit gewild heb.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe een mens kan verschillen.... Ik ben een heel directe en bovendien emotionele mens, waardoor ik dikwijls dingen zeg waar ik later spijt van heb. En dat zorgt ervoor dat ik in situaties terechtkom die eigenlijk niet de bedoeling waren.. :) Zo zie je maar... tis altijd iets!

't vliegend eiland zei

Ja, zo gaat dat, als we allemaal hetzelfde waren volstond het internet met één blog!

Anoniem zei

Dag blogbaas!
Via de blog van Maai ben ik hier terecht gekomen. Knappe blog heb je!
Ik wens je een fijne vrijdag en alvast een leuk weekend!
Groetjes van Miek

Anoniem zei

Bij het lezen van uw onthullingen kwam een woord in me op, dat ik vroeger nooit gebruikte. Het is in mijn brein geplant door de zoon van een vriendin die hier soms aan de computer komt prutsen, een magere, verlegen, buitengewoon verstandige jongen.
Soms als we aan het keuvelen zijn zegt hij: "Sweet".
Dat is wat ik dacht. Waarom? Ik weet het niet. Spontane gedachten zijn nu eenmaal spontaan. Geen intelligente meer informatielospeuterende reactie kan daar momenteel voor mij meer bij.

't vliegend eiland zei

Dank je wel Miek, ik maak er een rustig weekend van.