24.11.06

Duidend cursiefje


Beste lezers en lezeressen van "Het Vliegend Eiland",

Dit is de eerste keer dat ik meen in te moeten grijpen en duiding verschaffen. U weet waarschijnlijk wel wat er zich de afgelopen weken in onze huiskamer heeft afgespeeld nadat ik ontdekte dat mijn man, Blogbaas, er heimelijk een weblog op nahoudt. De therapie die we gezamenlijk volgen begint zijn vruchten af te werpen, maar wij zijn er nog niet.

Om alle misverstanden weg te nemen: het vorige berichtje "Ingrid en Jan worden krols" is géén allegorie over ons intieme huiselijke leven betreffende de activiteiten die een deugdzaam echtpaar alleen in het donker achter de gesloten deur van haar slaapkamer uitoefent. Helemaal niet, de foto die hij er zo suggestief heeft bij geplaatst is er een van Poetin en Condoleeza, de twee katjes van onze buren.

Ik verontschuldig mij voor mijn man die bepaalde gevoelens en gedachten nog niet helemaal weet te beheersen. Hij bedoelt het echt niet kwaad. Alleen, hij kent de kracht niet van de woorden die hij publiceert. Daarom meende ik nu toch een en ander in een juist daglicht te moeten plaatsen.

Met oprechte groeten,

Blogbazin

Geen opmerkingen: