8.11.06

Dame in bad



Wat zeg je tegen een vreemde dame in bad?

- Sorry!?
- Is er geen belet?
- Mag ik even langs?


Het is altijd even schrikken op zulke momenten.

En waarover praat je in zulke omstandigheden? Gesteld dat de vreemde dame in kwestie bereid zou zijn te converseren.

Het weer?
De eindejaarsvragen van Humo?
Het voor en tegen van de doodstraf?
Vakantieherinneringen?

Bovendien stelt zich het probleem van hoe op een natuurlijke wijze een dergelijk gespreksonderwerp op gang te brengen?
Ik ben daar niet goed in. Het zou vals klinken uit mijn mond. Alsof ik bijbedoelingen heb.

1 opmerking:

Anoniem zei

Als het jou bad is, zou ik erbij kruipen, heb je als eigenaar niet altijd een beetje voorrecht in dat geval...En als je je aan het wassen bent moet er niet gesproken worden, er zijn zelfs landen waar je niet meer mag zingen onder de douche.