12.10.06

Telkens wanneer ik een einde wil maken aan mijn huwelijk dat verworden is tot een gruwelijke sleur

Telkens wanneer ik een einde wil maken aan mijn huwelijk dat verworden is tot een gruwelijke sleur overkomt het mij: de bezoekjes van hoogintelligente gezantschappen van buitenaardse beschavingen. Niet dat zij mij raad komen geven. Dat niet, maar ik meen te mogen zeggen dat ik een bevoorrechte getuige ben van hun bezoekjes en dat leidt mij telkens weer af van de plannen die ik met mijn vrouw heb.

Al drie keer in de afgelopen vijftien jaar was ik getuige van hun vreemde activiteiten hier op aarde. Wees gerust, zij hebben het niet slecht met ons voor. Integendeel, bepaalde aspecten of voorwerpen uit onze maatschappij zijn zelfs het voorwerp van hun diepgemeende belangstelling en respect. Getuige hiervan is hun recent bezoek aan "Meubelen Moens" aan de Boomsesteenweg waar zij zich een aantal hebbedingetjes verschaften. De verkoopsslogan: "Wij hebben iets voor elke ruimte" krijgt er een bijzondere betekenis door.

"... het ultieme voorbehoedsmiddel!" hoorde ik hen giechelen, toen ik hen bespiedde tijdens het inladen van die sofa.



Geen opmerkingen: