30.10.06

Ik krijg de smaak te pakken!


Vandaag twee belangrijke activiteiten tot een goed einde gebracht:

Ten eerste: drie nieuwe blogs gecreëerd om professionele redenen, al zijn ze niet publiek toegankelijk. Het nieuws sloeg in als een (kleine) bom bij het doelpubliek. Blijkbaar is niet iedereen werken en communiceren via het internet gewoon. Ook een aantal van mijn collega's verklaarden mij zo goed als gek.

Ik laat mij echter niet van de wijs brengen. Als je merkt dat negentien van de twintig betrokken mensen een e-mail adres hebben en tegelijkertijd klagen dat er niet genoeg communicatie is, dan ligt het aanmaken van een weblog vanuit mijn optiek heel voor de hand.

Ten tweede: Drie warme maaltijden en één sandwichbuffet verorberd. Ik had het bij twee warme maaltijden kunnen houden maar wilde dat mijn vrouw niet aandoen. Zij heeft tot tien uur gewacht om mij een lekkere vissoep aan te kunnen bieden.
(Ik zou haast gaan denken dat zij iets wil goedmaken!)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

3 warme maaltijden ?
Ik heb weet van de Belga Queen, daarna 's avonds een Thai in Zaventem...
Ah ja en de sandwiches van de putchisten :)

't vliegend eiland zei

Je vergeet de vissoep!