17.9.06

Uniek in de wereld

Ik ben bang dat ik er een penis bij krijg. En als man heb ik er aan één genoeg.
Die tweede penis, eigenlijk nog maar een minuscuul slurfje, ontwikkelt zich boven op mijn hoofd. Daar waar ik kaal wordt.
Mijn collega's hebben blijkbaar nog niks opgemerkt, althans zij zwijgen er over, maar ik weet zeker dat er achter mijn rug over geroddeld wordt. Lang kan de spot nu niet meer uitblijven. Waarschijnlijk wordt ik ook bij de dienstchef geroepen!

Tot op heden is deze ontwikkeling niet hinderlijk in mijn werkzaamheden, maar stel dat dit nieuwe orgaantje ook behept is met het vermogen om oncontroleerbare erectiestanden in te nemen. Wat dan? Het laten verwijderen?

Ik moet hierover eens heel goed nadenken. Dit is een geheel nieuwe situatie voor mij waaraan misschien ook wel voordelen zijn verbonden. Waarschijnlijk ben ik wel uniek in de wereld!

Dat zou best wel kunnen denkt u niet?

En dan valt er geld te verdienen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Laten staan ...en een pet op als je het niet nodig hebt ;-)