19.9.06

Uniek in de wereld (2)

Ik heb het een tijdje verborgen willen houden. Tot ik niet anders meer kon en ermee naar de dokter ben gegaan. Die kon het fenomeen ook niet verklaren, behalve dat hij in zijn patiëntenkring een man heeft op wiens hoofd zich een forse penis schijnt te ontwikkelen.

Ik, ik krijg er een vagina bij. Dat voelt vreemd aan. Mijn leven is al niet zo eenvoudig met één exemplaar, maar een tweede compliceert een en ander nog meer. Die tweede vagina, eigenlijk nog maar een klein spleetje, ontwikkelt zich boven op mijn hoofd. Bijna in het midden op mijn kruin.

Op het werk heeft nog niemand iets opgemerkt, maar ik weet zeker dat er achter mijn rug gepraat zal worden eens het duidelijk zichtbaar wordt.. En de mannen, hoe zullen zij reageren. Waarschijnlijk doe ik er goed aan om het diensthoofd te verwittigen. Maar dat is ook een man! Ik hoop dat ik toestemming krijg om een hoofddoek te dragen.

Tot op heden heb ik er nog niet echt last van, maar stel dat zij blijft groeien en volwassen afmetingen krijgt, met de inherente seksuele behoeften die erbij horen? Wat dan?
Ik hoor daar heel goed over na te denken. zegt mijn dokter.


Misschien moeten wij, die man met een tweede penis, en ik de koppen eens bij elkaar steken, stelt hij, mijn dokter dus, voor. Wat hij daarmee bedoelt begrijp ik niet helemaal, maar het zal wel met een medisch oogmerk zijn dat hij zoiets voorstelt. Om te kijken of we iets gemeen hebben of zo.


Ik zal er eens over nadenken. Het lijkt mij wel een unieke situatie.

Geen opmerkingen: