9.4.06

Heden Love Soup



Ik voel mij een beetje beteuterd. Ik had aan Peter gezegd dat hij absoluut naar Wim Helsen en "Love Soup" moest kijken op Canvas, maar nu ik er zelf naar gekeken heb moet ik eigenlijk toegeven dat ze allebei wat tegenvielen.

Wim Helsen is mij waarschijnlijk minder goed meegevallen omdat zijn aanpak live indrukwekkender is dan op TV en omdat ik die show inmiddels ook al drie keer heb gezien, wat de verrassing er toch wat uithaalt.

Van "Love Soup" vond ik de eerste aflevering gewoon schitterend, maar de tweede veel minder. Minder spannend, minder homogeen. Al vind ik eigenaardig genoeg de herinnering aan de grapjes en situaties op een of andere manier toch wel beklijvend. Begrijpe wie het begrijpen kan. Het zal er op papier beter hebben uitgezien dan de uiteindelijke uitwerking.

Tamsin Greir is anderzijds wel de mooiste lelijke vrouw ter wereld!

Geen opmerkingen: