7.4.06

Een oproep!


Hallo beste lezers en lezeressen, ik heet Adri en ik ben de broer van jullie oom Floris.

Groot was mijn verbazing toen ik op een dag over het internet surfte en de kop van mijn grote broer op deze, anders voortreffelijke weblog, waarnam. Na lezing van zijn - van uit zijn standpunt eerlijk gemeende meningen - besefte ik onmiddellijk dat ik maar één ding kon doen: jullie waarschuwen!

Inderdaad, jullie waarschuwen en de blogbaas smeken ermee op te houden.

Floris is nog geen haar veranderd en dat maakt hem een gevaarlijk mens. Hij meent het goed, maar de schade die hij in zijn goedheid aanricht is doorgaans onherstelbaar. Onthoud dat en lees zijn epistels niet langer.

Ik kan hier uiteraard niet ingaan op onze familiale problemen maar laat het feit dat Floris en ik elkaar al zevenentwintig (27!) jaar niet meer hebben gezien, laat staan gesproken, voldoende waarschuwing zijn.

Neen beste lezers en lezeressen, ik , in tegenstelling tot Floris, heb ik in het leven maar één raad te geven: geniet ervan!

Adri, entrepreneur

Geen opmerkingen: