1.3.24

Ter zake (23)


















HOOFDSTUK 2

'Wind of Change' en 'Winds of Change' zijn totaal verschillende nummers ontdekte ik vandaag. Al ben ik van geen van beide echt onder de indruk. Ik heb nog een oude duffelcoat met houtje-touwtje sluiting die ik graag weer wil dragen. Alleen is er het het weer niet meer voor de laatste jaren. De laatste keer dat ik hem droeg was toen ik deelnam aan een verzoening. Ik ben blij dat ik dat niet meer hoef te doen. Al blijft er één waar ik nog werk van moet maken.Tractie of trekking lijkt mij echt zo'n woord voor ingenieurs. Van vleermuizen weet ik nog niet of ik er bang voor ben of helemaal niet. Gewone muizen vind ik wel een beetje eng. Dat vegetariërs betere mensen zouden zijn dan vleeseters betwijfel ik ten zeerste. De eerste buskruitontploffing had ik wel willen bijwonen. Maar niet van al te dichtbij. Eten op toile cirée is leuk. Ik weet niet of het echt grote kunst is, maar ik plaats Anton Pieck net iets boven Norman Rockwell indien u mij een rangschikking zou vragen.

Geen opmerkingen: