16.5.11

Principieel



Toen Robinette mij vroeg of ik met haar wilde trouwen, ook al had zij dan een boot op haar hoofd, was ik zeer aangedaan. Het is aan de man toch om zulke definitieve voorstellen te doen had ik altijd gedacht en alléén daarom weigerde ik, er wel voor zorgend dat ik haar zo min mogelijk kwetste.
We leven nu heel gelukkig samen en maken veel plezier in bad, vooral wanneer zij haar hoofd onder water laat zakken tot alleen haar boot nog boven water uitkomt en ik dan als een Duitse U-boot vanuit een of andere zeeëngte hem moet zien te raken met een washandje. Het is op die momenten van intens en onschuldig plezier dat ik mij afvraag of ik indertijd niet al te principieel heb gereageerd en of ik misschien niet nòg gelukkiger had kunnen zijn.



Met bijzondere dank aan Ferdinance.Crane voor het mogen gebruiken van de illustratie.

1 opmerking:

mrs Parker zei

Een ideaal stel, lijkt me..maak u geen zorgen.