17.10.10

Niet één!



Mijn vader smolt voor de meest diverse vrouwen, het was hem aangeboren.
Dus toen ik bij toeval in gesprek raakte met een oude welbespraakte harpiste troonde zij mij op een bepaald moment mee naar haar slaapkamer om mij iets te tonen: een flacon met mijn op 26 september 1931 definitief gesmolten vader. Zij koesterde hem zoals alleen vrouwen kostbare vloeistoffen weten te koesteren.
Intussen zijn er vele jaren voorbij gegaan en er zullen nog wel mannen zijn die smelten voor een vrouw. Maar zoals mijn vader smolt ken ik er niet één.


4 opmerkingen:

linda zei

Fantastisch!! U heeft zo een bijzondere kijk, ik voel mij aan de hand meegenomen naar een invalhoek waarvan ik het bestaan niet kende. Dank!

't vliegend eiland zei

voor Linda:
:-)

Anoniem zei

Hij is intussen precies wel verdampt, of zie ik niet goed?

't vliegend eiland zei

voor affodil:
U kan het ook niet helpen, het is niet het bewuste flacon, maar een sterk gelijkend dat ik hier toonde.