18.10.10

Kakofonie



Waarschijnlijk omdat hij niet al zijn lichaamsholten onder controle had ontsnapte plots een lied aan het linkeroor van de forens.
Hierdoor verrast - of was het gewoon aanstekelijk - ontsteeg een schril geneurie aan de navel van zijn overbuurman.
En zo verging het ook nog andere medereizigers: langs neusgaten, een penis en ja, uiteraard, een aars!
Aangezien het hier klaar en duidelijk geen in samenzang geoefend fenomeen betrof ben ik zelf evenwel, uit afgrijzen, vroegtijdig uitgestapt.

En ik ben zowaar mijn saxofoon vergeten.


3 opmerkingen:

Leen Massy zei

Mijn nuchtere ik zegt dat een navel geen lichaamsopening is. Maar ik zou blijven zitten zijn, ik stap niet graag te vroeg uit.

't vliegend eiland zei

voor Leen:
U zou mij nu toch stilaan moeten kennen!

Linda zei

Waar mensen in groepsverband al niet toe in staat zijn...