15.2.07

Multiple choice

Wat was vandaag toch weer een

A -

1) heerlijke
2) vermoeiende
3) saaie

dag.

Vanmorgen in zeven haasten een vorming voorbereid en slechts even met Pebo en het diensthoofd kunnen praten over

B -

1) de boomhut
2) ontwikkelingshulp
3) vrouwenemancipatie

maar Pebo moest al vlug weg want hij had een

C -

1) vergadering
2) verkeersongeluk
3) afspraak om een nier af te staan.

De rest van de dag stond ik er dus alleen voor.

Gelukkig was het

D -

1) slecht
2) goed
3) zonnig

weer.

Dat helpt altijd wanneer ik in een sombere stemming ben. En dat ben ik, nu in de laatste twee weken twee van de beste blogs die ik ken het voor bekeken hielden.

(De oplossingen:

)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had ze allemaal juist.

't Is maar dat u het weet.

emiel zei

Eerlijk toegegeven :
ik had ze niet alle vier juist!

Groetjes

Anoniem zei

Ach, zo erg is het niet, er is toch geen prijs aan verbonden.