29.12.06

La Villa Italia of de pet die bleef logeren.

Gisteren nog eens met mijn vriend Pebo gaan eten in een echt restaurant. Dat was al van eergisteren geleden.

Ik een lekker Minestronesoepje en een verukkelijke mixed grill.
Pebo wel zéér smakelijke kaaskroketjes op een bedje van sla en dan eveneens de mixed grill.

Vergat ik na het schransen toch niet weer mijn pet zeker! Maar dat ontdekte ik pas 's avonds. Ik had echt niet de moed om het aan mijn vrouw te zeggen. Zij heeft al zoveel tegenslag met mij moeten beleven en die pet was pas nieuw.

Gelukkig heb ik dus nog Pebo, die ik sms-gewijs van mijn probleem op de hoogte bracht. Hij nam dan het initiatief om het restaurant op te bellen. Met succes!
Wat blijkt? Mijn pet ligt daar klaar voor mij om op te halen. Dat zal ik straks beslist doen.

Solidaire vrienden, daar komt het op aan!

Geen opmerkingen: