27.9.11

Alleen maar bijten!



Ik wees haar op de ladder in haar panty.

Iets heeft haar toen bezield om mij in haar been te laten bijten, al heeft zij dat later nooit precies uitgelegd of duidelijk gemaakt met liefde, of wat ook. Wat maakt dat heel het gebeuren, de beet en wat eraan voorafging, tot op de dag van heden voor mij een punt van verwarring is gebleven.

Het greep plaats op een keukentafel, waar zij wijdbeens was op gaan liggen om dan met haar handen mijn hoofd van haar linkerkuit (hoe was ik daar toch ineens terechtgekomen?) tot bovenaan haar rechterdij te leiden. Dààr en dààr alleen moest ik haar dus bijten zo begreep ik instinctief en ik was zò blij alweer iets voor haar te mogen betekenen dat ik beet zoals ik nooit eerder heb gebeten.

Ja, dat leest U goed: het was alleen maar bijten! En bovendien maar één keer.

1 opmerking:

zapnimf zei

Het was maar voor te bijten! Zegtatan.