14.12.09

Compact



Vandaag, op dit eigenste moment om precies te zijn, voel ik mij heel compact. Mijn benen, mijn handen en billen, en mijn neus ook uiteraard. Alles voelt heel compact. Strak in het vel om nog duidelijker te zijn. Een fris gevoel weliswaar.
En verder?
Niks verder. Ik zou nog wel een en ander kwijt kunnen over mijn algemene gesteldheden. Over mijn maag en darmen, bijvoorbeeld, of over specifieke lusten, maar laat ik het maar bij mijn compactheid houden nu.
Hoe het met mijn hoofd is?
Ja, dat hoofd. Daar komt u met wat. Nogal verward vrees ik. Vol pijn en gevangenschap. Dat is toch wat u wilde horen?

4 opmerkingen:

d.s. zei

Niet erg comfortabel, lijkt me, voortgaande op de prent.

Anderzijds, situeert 'fris gevoel' zich niet net boven de middellijn tussen de oren ?

clara zei

Vergeet je hart niet :)

Leen zei

neen, dank u

't vliegend eiland zei

voor Leen:
Sorry, het komt omdat ik nogal eens voorbarig besluiten neem in de plaats van een ander ;-)