5.12.08

Zomaar



Zouden ze zomaar van elkaar houden?
Kan dat ècht?
Ik ben benieuwd.

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Met een voornaam als de zijne, 'Edward' en een achternaam als de hare, 'Nivision' moet dat wel lukken, denk ik.

Anoniem zei

Wat is dat Blogbaas, zomaar cursief van iemand houden ?

Anoniem zei

Zou het gespannen strottenhoofd van de blanke vrouw verraden dat zij op vinkenslag zit om ?

sodade zei

Is er een ander dan zomaar?

Anoniem zei

wacht maar tot seffens het ligt uitgaat

't vliegend eiland zei

voor charmantwerpen:
Dat was inderdaad het risico van deze prent: te bekend!

Maar ik vond er niet direct een andere die dezelfde sfeer uitstraalt.

't vliegend eiland zei

voor jevski:
Cursief van iemand houden? Die nuance had ik er eigenlijk zelf niet bij bedacht, maar de manier waarop u het verwoord heeft mij aan het denken gezet.
Ik kan het niet onder woorden brengen maar anderzijds lijkt het mij wel te kunnen, een cursieve liefde.

't vliegend eiland zei

voor jevski:
Op vinkeslag?

Er hangt in die kamer inderdaad iets in de lucht.

't vliegend eiland zei

voor sodade:
Een ander dan "zomaar"?

Neen, maar ook ja. Mensen stellen zich vaak overbodige vragen.

't vliegend eiland zei

voor detreiner:
Misschien...
Al krijg ik de indruk (zie mijn antwoord voor charmantwerpen) dat ik in deze prent andere dingen zie dan de meeste andere mensen.

sodade zei

Mensen stellen zich vaak overbodige vragen....

Mijn vraag (?): als het niet zomaar is, is het dan 'houden van'?

Dit (deze toevoeging) mogelijk geheel overbodig.

't vliegend eiland zei

voor sodade:
Als het zomaar komt aanwaaien, dan misschien wel, het houden van bedoel ik.