13.12.08

Een geschenk!

Ik stond vanmiddag in de Colruyt (ja, u kan mij daar regelmatig ontmoeten indien u er ook klant bent) verlekkerd te kijken naar een prachtdoos met koekjes van Jules Destrooper, het was een blikken doos in de vorm van een "camionette". Aangezien ik al voor de frangipanes en de Luikse wafels was bezweken heb ik de aanschaf van deze doos uitgesteld tot maandag (met de vrees dat ze dan misschien al uitverkocht zijn) en troost mij met dit "bouwpakket":



Dus, indien u niet weet wat doen in de kerstvakantie...

P.S.: Klik op de prent en exporteer ze om ze groot genoeg af te printen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien nog een verhelderende instructievideo op youtube plaatsen of een handleiding in pdf formaat ter beschikking stellen?

Anoniem zei

Begrijp ik goed dat de Jules tegenwoordig een citroën-cammionette als bijzondere verpakking gebruikt? Zo ja dan kreeg ik hier zonet de ultieme cadeautip voor citroën- en Destrooper-galetten-minnende eega van de hand gedaan...

't vliegend eiland zei

voor AnneTanne:
Neen, Jules gebruikt geen Citroën cammionette als verpakking. Maar het blikken doosje straalt diezelfde nostalgische sfeer uit.