18.6.06

Zomaar wat diverse feiten.

Eergisteren verschafte ik mijzelf de eer om aanwezig te zijn op een academische zitting alwaar de eerste ministers van België en Finland uitblonken met hun redenaarskunsten. Onze eerste minister door zijn klare taal, de Finse - de heer Pata Tipatatanen - door de doffe dreun in zijn sprekerstimbre.

Zie mij nu niet voor meer aan dan ik ben, ik ben er ook maar toevallig binnengestapt. De security was nagenoeg onbestaande. Een zéér sympathieke bedoening was het dus. Ik zie het president Bush nog niet doen!

Vanochtend dan nog eens gerepeteerd met het vermaarde koor "De Ruusbroec Swingers". Nu ja, swingers? Leeftijdgewijs zouden wij niet uit de toon vallen in een rusthuis.
Was het nu het goede weer, het vroege uur of het jaargetijde? Ik weet het niet, maar de discipline was ver zoek! Geen enkel respect kennen wij onderling. Als de ene stem zijn partij inoefent, kwetteren de anderen er lustig doorheen. Ik geloof dat het er gedisciplineerder aan toe gaat op stakersposten van het ABVV - Metaal dan in ons koor.

Volgende week wordt beroepsgewijs ook weer zwaar en mijn klankbord Bert is met vakantie. Het weze hem gegund. Geniet er van Bert, ik zal wel alleen gaan fitnessen. Buikspieroefeningen en fietsen.

Blogbaas

1 opmerking:

Anoniem zei

Dank je Ernie ! ik zal veel aan de abdominal crunch en de rotary calf denken !
Na mijn weekje Turkije geven we er lap op !

Tot dan !

Bert