6.6.06

Blogbaas kijkt verder!


Een trouwe lezeres heeft het opgemerkt: deze blog is aan vernieuwing toe.

Ik ben tevreden dat ik het al zo lang volhoud, maar toch heb ik het gevoel dat ik mezelf heb klem gezet. Te veel Jan en An, te veel Ingrid en Jan, een te eenzijdige Oom Floris, enz.

Het wordt tijd dat ik wat verder kijk dan mijn neus lang is!

Om een nieuwe adem te vinden heb ik alvast een kleine restyling bedacht, al is een lichtjes aangepaste avatar het enige dat ik tot nu toe kan verzinnen.

Verwacht ook geen radicaal omgooien van het roer. Ik zal alleen wat meer aandacht gaan besteden aan de afwerking van mijn tekstjes en aan een wat strakkere aflijning van het geheel (d.w.z. tekst versus lay-out). Ik hoop dat u begrijpt wat ik bedoel!

Het is waarschijnlijk ook niet zo leuk (behalve voor mezelf) om lezers om de oren te slaan met mijn belerende meningen. Ook daar hoop ik voortaan wat eleganter mee om te gaan.


Met achting,

Blogbaas

Geen opmerkingen: