10.1.13

Het zou mooi zijn als ook mijn naam wordt vermeld.

Mijn opdrachtgever neemt elke dag contact met mij op. Om te vragen hoe ver het onderzoek staat, wat de perspectieven zijn. Elke vooruitgang stemt hem blij, geen resultaat maakt hem kregelig.
Alsof het allemaal zo simpel is!
Meestal, vaak eigenlijk, heb ik wel informatie voor hem, maar die is niet conclusief. Niets wijst er op dat het ene vrouwenbeen steevast dikker is dan het andere en als ik hem vertel dat de meeste vrouwen, in alle leeftijdscategorieën, weze de oudere iets minder, zulke opmetingen raar vinden, dan wordt hij lastig. Alsof ik het zou verzinnen!
Ik kan er toch ook niet aan doen. Het zicht van een lintmeter is nu ook weer niet zo alledaags, en dan begint het nog maar pas!!
Hij moet gewoon meer vertrouwen hebben. Binnenkort zal ik genoeg (statistisch bekeken) metingen hebben verricht en dan kan hij al mijn gegevens gebruiken voor het grotere geheel waarbinnen, dat hoop ik toch, deze haast dagelijkse verrichtingen passen. Het zou mooi zijn als dan ook mijn naam wordt vermeld.


_____

Geen opmerkingen: