10.11.08

Klaar



"Zijn we er klaar voor?"
"Ja hoor, helemaal."
"Oh Ingrid!"

8 opmerkingen:

Anoniem zei

en dat , terwijl het toch geenzins vrijdag is...

Anoniem zei

Als daar maar geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap van komt. Met zo'n uterus in je rechterlies.

't vliegend eiland zei

voor gewebkijk en j:
Merk ik hier een greintje van jaloezie? Zo cynisch...

sodade zei

Met dat gerief zeggen dat je er helemaal klaar voor bent... tja, dan ben je er helemaal klaar voor, vermoed ik.
Jan en Ingrid: go for it.

(captcha die ik moet intikken is : nonser. Nonser als schrijver van nonsens of zo?)

't vliegend eiland zei

voor sodade:
In het vlaams is het nonseur, denk ik.

sodade zei

(grinnik) U heeft gelijk. Ik had Nonser als werkwoord ipv als zelfstandig naamwoord moeten aanwenden natuurlijk.
Eveneens in goed Vlaams uiteraard.

(Maar de captcha's zijn werkelijk goed: substuat... deze keer).

Anoniem zei

Een greintje jaloezie, Blogbaas ? Ik dacht het niet, al weet je zulks van-zelf-sprekend nooit zeker. Bezorgd des te meer. Enigszins toch. En cynisch ? Ja, ja, voluit. Noodzakelijk (voor mij, he Blogbaas, voor mij) om in deze société du spectacle mentaal alert te bl ijven. En bl ijven. En.

Maar euh, indien gewenst, kan ik in de nabije toekomst wel een poging ondernemen om mijn sprokkels rondom het thema seksualiteit iets omzichtiger te formuleren. Indien gewenst.

't vliegend eiland zei

voor jevski:
Neen hoor. U beslist zelf over wat en hoe u formuleert over de dingen des levens!