30.11.08

Dè vraag!



“En Misschientje, wat weet je nu al over de grote liefde?”
“Over de grote liefde Muizeman? Nog niet zo heel veel. Naar het schijnt kan ze door een heel klein gaatje!”
“Door een heel klein gaatje? Wie zegt dat?”
“De prins natuurlijk, en die kan het toch weten?”
“Prins Ongelooflijk? Wat weet die ervan?”
“Ik weet het niet Muizeman, het blijft Ongelooflijk. Maar hij wil het mij bewijzen.”
“Bewijzen? Let dan maar goed op en kom het dan vertellen.”
“Dat is het nu net, hij wil dat ik het geheim houd, anders vertelt hij het niet...”
“Typisch Ongelooflijk.”
“...en ik vraag mij ook af hoe groot de grote liefde wel kan zijn als zij tegelijkertijd door een heel klein gaatje kan.”
“Ja Misschientje, dat is dè vraag!”

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschientje, het blijft mijn favoriet. Als de prins haar verwachtingen inlost, zal hij er daarna toch niet vanonder muizen, hoop ik...

sodade zei

Tsss, zeggen dat het liefde is... Misschientje is naïef.

't vliegend eiland zei

voor charmantwerpen:
Tja... et prinsen weet je nooit.

't vliegend eiland zei

voor charmantwerpen:
MET prinsen...

't vliegend eiland zei

voor sodade:
Ja, maar misschien slaat ze wel een prins aan de haak!

Anoniem zei

Blogbaas, MET dank voor het antwoord!

Anoniem zei

Er is zoveel dat groot is en door een klein gaatje kan : ongeloof, eetlust en een vinger met een snottebel.

't vliegend eiland zei

voor zampnif:
Gelukkig beperkt u de opsomming.