29.9.08

De vrouw die gevoelens opwekte

We zagen haar regelmatig op de meest onverwachte plaatsen. Niemand begreep wat haar bedoelingen waren. Later bleek dat zij er alleen maar op uit was om gevoelens op te wekken. Vreemd, want er waren meer dan genoeg gevoelens, zodat er eigenlijk niet nog meer opgewekt moesten worden. Maar dat ontging haar blijkbaar en zij wekte er maar op los. De meest machtige gevoelens en de meest tedere. Maar ook een heel pak wanhopige. Zij ging heel gevarieerd te werk eigenlijk. Waarom zij zo hardnekkig gevoelens opwekte wist ze zelf niet goed. Misschien lag het ook helemaal niet aan haar bedacht ik later.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik voel me plots heel aangesproken ;)

zapnimf zei

Ze weet het donders goed zelf.

't vliegend eiland zei

voor zapnimf:
"Ze weet het donders goed zelf."

Echt waar? Ik ben daar niet altijd zeker van.

't vliegend eiland zei

voor tantieris:
Ik viseer nochtans niemand, maar ik denk inderdaad dat er niet altijd "opzet" achter zit.