31.8.07

Eigenbelang

Het is altijd mogelijk dat er straks nog iemand langs komt om mij te executeren. Of niet mij, maar wel mijn vrouw en kinderen. Om mij te straffen.

Waarvoor?

Ik zou het niet weten, maar je weet nooit en je mag er niet van uitgaan dat alles in het leven goed afloopt.

Bovendien zal ik ooit wel eens iets misdaan hebben, ik ben niet perfect.

Als er niemand komt dan zal ik voortaan toch maar nóg meer mijn best doen om geen mensen te kwetsen. Dat is maar een kleine moeite en ik hoef daar niks voor terug want ik doe het toch maar uit eigenbelang, zoals uit het bovenstaande blijkt.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik kom langs, maar niet om u te executeren. Dat is ook uit eigenbelang. Ik lees veel te graag uw schrijfsels.
Ik wou even melden dat ik nog steeds aan een mona lisa werk. De glimlach heb ik al (elke keer als ik op 't Vliegend Eiland land) maar de rest wil niet zo lukken.

't vliegend eiland zei

Dank je wel Sodade,

Ik hoop dat die Mona Lisa lukt.

Afgelopen weken heb ik eigenlijk ernstig overwogen met bloggen op te houden. Het verliep minder en minder intuïtief. Anderzijds ben ik er echter ook weer te graag mee bezig.

Bovendien denk ik dat ik er iets op gevonden heb en een doorstart kan maken.

Anoniem zei

benieuwd naar de 'doorstart'.

blijf ajb graag bezig. Het werkt echt... uw humor met hersenen

(of euh... is het andersom?)